فاضل نظری

 

نمی داند دل تنها میان جمع هم تنهاست

مرا افکنده در تنگی که نام دیگرش دریاست

 

تو از کی عاشقی؟ این پرسش آیینه بود از من

خودش از گریه ام فهمید مدت هاست ،مدت هاست

 

به جای دیدن روی تو در خود خیره ایم ای عشق

اگر آه تو در آیینه پیدا نیست عیب از ماست

 

جهان بی عشق چیزی نیست جز تکرار یک تکرار

اگر جایی به حال خویش باید گریه کرد اینجاست

 

من این تکرار را چون سیلی امواج بر ساحل

تحمل می کنم هر چند جانکاه است و جانفرساست

 

در این فکرم که در پایان این تکرار پی در پی

اگر جایی برای مرگ باشد! زندگی زیباست

 



نظرات شما عزیزان:

Eli jooooooooon
ساعت18:20---15 تير 1392
منتظر مرگم.......... سريعتر!

شاه توت
ساعت13:52---6 تير 1392
همه از زندگی مرگ می خواهند برای عشق چرا؟حال آنکه زندگی خود عشق است و بی آن زندگی نیست..!!!

mehdizade
ساعت20:47---3 تير 1392
slm.b vbehet sar zadam toam bia khoshhal misham

erfan
ساعت9:00---3 تير 1392
منم دوست معمولی میگم من تو را لینک کردم

leila
ساعت23:59---2 تير 1392
سلام نگین وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار استاد فاضل نظری ، ،

تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392 | 23:31 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.